ماسک مو (مناسب موهای کراتینه) سریتا بیوتی

318,000 تومان

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

ماسک مو (مناسب موهای کراتینه) سریتا بیوتی

این محصول حاوی آرژنین است که به عنوان یکی از بهترین و موثرترین اکتیوهای رطوبت‌رسان برای ساقه‌ی مو شناخته می‌شود. آرژنین با خنثی کردن تاثیرات منفی ترکیبات شیمیایی مانند رنگ مو و دکلره، به حفظ سلامت مو کمک بسیاری می‌کند. همچنین، حضور کراتین در این محصول به عنوان یک ترکیب ترمیم کننده و نرم کننده قوی برای ساقه‌های مو شناخته شده است، و همراه با پرو ویتامین B5، علاوه بر تغذیه عمیق ساقه‌های مو، باعث درخشندگی و بهبود سلامت آن‌ها می‌شود.

نحوه استفاده: پس از زدن شامپو، مقدار مناسبی از ماسک را بر روی ساقه‌های مو آغشته کرده و به آرامی ماساژ دهید. پس از حدود ۵ دقیقه، موهای خود را به آب بشویید.

دوره مصرف: این ماسک می‌تواند در هر بار استحمام به مقدار مورد نیاز استفاده شود. شامپو مناسب موهای کراتینه سریتا بیوتی می‌تواند به عنوان مکملی برای استفاده بهینه از این محصول مورد استفاده قرار گیرد.

مواد تشکیل‌دهنده: آرژنین، کراتین، پرو ویتامین B5

ویژگی‌های محصول

  • رطوبت‌رسانی ساقه موها
  • تقویت ساقه‌ مو
  • کمک به داشتن موهای سالم و درخشان
  • بدون سولفات (SLS/SLES) و بدون پارابن

 

برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی