سرم احیا کننده ابرو سریتا حجم 8 میلی لیتر

688,000 تومان

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

سرم احیا کننده ابرو سریتا حجم 8 میلی لیتر

سرم احیاکننده ابروی سریتا، با حجم 8 میلی لیتر، یک محصول استثنایی است که به طور فوق‌العاده باعث تحریک رویش مجدد و افزایش تراکم موهای ابرو را فراهم می‌شود. این محصول به خصوص برای افرادی که با ریزش موهای ابرو یا کم‌پشتی آن‌ها مواجه هستند، بسیار مناسب است. فرمولاسیون سرم احیاکننده ابروی سریتا با استفاده از ترکیبات بسیار مؤثر، ضخامت و استحکام موهای ابرو را بهبود می‌بخشد و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند.

ماده موثره این محصول، بیماتوپراست است که با افزایش فاز رشد موهای ابرو، فولیکول‌های آن‌ها را تحریک کرده و باعث افزایش طول، ضخامت و حجم ابروها می‌شود و همچنین رنگدانه‌های آن‌ها را تنظیم می‌کند. علاوه بر این، عصاره رزماری که در این سرم احیاکننده استفاده شده، به تنظیم چربی در محل رویش ابروها کمک می‌کند و ریشه فولیکول‌های ابرو را تقویت می‌کند. همچنین، روغن کرچک که دیگر عصاره‌ای استفاده شده در این محصول، دارای خواص ضدباکتریایی و ضدقارچی است که از عفونت‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

نحوه استفاده از این محصول بسیار ساده است. برای بهترین نتیجه، می‌توانید روزانه دو بار، صبح و شب از سرم احیاکننده ابروی سریتا استفاده کنید. این محصول باید به طور مستقیم روی ابروهای تمیز و خشک استفاده شود، به طوری که به راحتی به ریشه‌ها نفوذ کند.

ویژگی‌های محصول:

  • افزایش طول، ضخامت و حجم تارهای ابرو
  • کنترل ریزش ابرو
  • رشد فوق‌العاده  در مدت زمان ۴ هفته
برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی