شامپو (مناسب موهای کراتینه) سریتا بیوتی

278,000 تومان

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

شامپو (مناسب موهای کراتینه) سریتا بیوتی

شامپو کراتینه سریتا بیوتی حاوی آرژنین است که به عنوان یکی از بهترین و موثرترین اکتیوهای نرم کننده و رطوبت رسان برای ساقه مو شناخته می‌شود. این ماده با خنثی کردن اثرات منفی ترکیبات شیمیایی از جمله رنگ مو و دکلره، به حفظ سلامت مو کمک زیادی می‌کند. پانتنول، یکی دیگر از ترکیبات استفاده شده در این شامپو، به عنوان یک نرم‌کننده قوی و آبرسان برای ساقه مو شناخته می‌شود. حضور این ماده در کنار سدیم PCA، باعث حفظ رطوبت ساقه مو می‌شود و خشکی و شکنندگی آن را برطرف می‌کند.

نحوه استفاده: موها را ابتدا خیس کنید، مقدار مناسبی از شامپو را بر روی کف سر بریزید و با نوک انگشتانتان ماساژ دهید. پس از ۲-۳ دقیقه، آن را به خوبی با آب بشویید.

دوره مصرف: این شامپو هر بار که استحمام می‌کنید، مورد استفاده قرار گیرد. مکمل این محصول، ماسک مو (مناسب برای موهای کراتینه) سریتا بیوتی است.

ویژگی محصول

  • مناسب برای موهای کراتینه، رنگ شده، خشک، و آسیب دیده
  •  دارای خاصیت شویندگی ملایم
  • حفظ ماندگاری ذرات کراتین بر روی ساقه‌های مو
  •  افزایش نرمی و احیا ساقه‌ی مو، با رطوبت رسانی موثر
  • فاقد سولفات (SLS/SLES) و پارابن
برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی