ژل شستشوی صورت نئودرم مدل Gentle Purifier مناسب پوست های معمولی تا خشک حجم 200 میلی لیتر

132,000 تومان

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

ژل شستشوی صورت نئودرم مدل Gentle Purifier مناسب پوست های معمولی تا خشک حجم 200 میلی لیتر

ژل ضد آکنه ژنوبایوتیک با بهره‌گیری از مواد مؤثره روز دنیا مانند پیکسلیا، زینک سولفات، عصاره یاس بنفش و روغن درخت چای به رفع و درمان آکنه کمک می‌کند. این فرآیند از طریق تأثیر مستقیم بر باکتری مولد آکنه، تنظیم چربی پوست و تحریک سنتز آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی توسط ترکیبات پیکسلیا و عصاره یاس بنفش انجام می‌شود. زینک سولفات با خاصیت پاک‌کنندگی منافذ و روغن درخت چای به عنوان ضد میکروب و ضد التهاب، اثر درمانی ژل را افزایش می‌دهند.

نحوه مصرف: ابتدا دست‌ها و محل آکنه را شسته و خشک کنید. لایه نازکی از ژل را بر روی ضایعه آکنه قرار داده و به آرامی ماساژ دهید. روزانه ۲ بار از ژل ضد آکنه استفاده نمایید.

دوره مصرف: تا زمان بهبود آکنه، روزانه ۲ بار از ژل ضد آکنه استفاده کنید. برای اثربخشی بیشتر، پیشنهاد می‌شود از فوم شستشوی ضد آکنه ژنوبایوتیک برای شستشوی روزانه صورت استفاده کنید. همچنین برای جلوگیری از خشکی پوست، کرم آبرسان مناسب پوست‌های دارای آکنه و مستعد آکنه ژنوبایوتیک توصیه می‌شود.

مواد تشکیل‌دهنده: پیکسلیا، زینک سولفات، روغن درخت چای، عصاره یاس بنفش

 

برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی